Kancamagus Highway

13 augustus 2015 - Carroll, New Hampshire, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we nog terug geweest naar Franconia om in het dorp te eten. We kwamen terecht in een klein restaurant, met de naam: Dutch Treat. Het eten was erg lekker. Vanochtend, 13 augustus, hebben we ontbeten in het hotel. Het was verrukkelijk en je kon er alles vinden.

Vandaag stond Mount Washington op het programma. Vanaf onze ontbijttafel konden we al zien, dat de top van de berg in de wolken hing. Het mooie van Mount Washington is, dat je vanaf de top tot aan Canada en de oceaan kunt kijken. Hiervoor moet het wel mooi weer zijn. We besloten niet te wachten tot het op zou klaren, maar een rondje te rijden via de Kancamagus Highway. Volgens onze reisgids de moeite waard. Vanuit Bretton Woods reden we naar Conway. Conway was een bijzonder mooi plaatsje. Vanuit deze plaats kun je met een historische trein een rondrit maken. Wij besloten zelf de Kancamagus Highway af te rijden. De Kancamagus Highway was mooi, maar de weg naar Conway was zeker zo mooi en niet zo druk. Hierna hebben we heerlijk geluncht.