Een dagje pret

18 augustus 2015 - Springfield, Massachusetts, Verenigde Staten

Toen we drie weken geleden aankwamen in Boston, was het erg warm in de stad. De zomers in New England staan bekend om hun zomerhitte. Toen we na een dag Boston verlieten, kregen we regen. Niet dat we slecht weer hebben gehad tijdens onze reis, maar steeds brachten we regen mee. Maar nu we terug zijn in Massachusetts, is het weer schitterend weer. Vandaag, 17 augustus, hadden we temperaturen ruim boven de 30 graden.

Wat zou een reis naar Amerika voorstellen zonder achtbanen? Vandaag stond Six Flags New England op ons programma. Voor Maarten het hoogtepunt van de vakantie. Anne en Maarten zijn in de Skyscreamer geweest. Een 150 meter hoge zweefmolen. Met Chris is Maarten in de Wicked Cyclone geweest. Om direct daarna de Flashback te nemen. Door de hitte had de buik van Chris geen zin meer in nog meer rides. Daarom moest Maarten alleen door Batman The Dark Night en de Bizarro. De laatste is enorm en gaat zelfs ondergronds. Tussendoor hebben we verkoeling gezocht in waterattracties. Het was een geslaagde dag. Om helemaal af te koelen, hebben we in het hotel het zwembad nog opgezocht.