De eerste dag in Boston de Freedom Trail

25 juli 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

We stonden op met een jet leg. Iedereen had liggen draaien en uiteindelijk was het 7 uur zodat we konden opstaan. Een aardige Amerikaan wist ons te overtuigen dat er aan de overkant van ons hotel een heerlijk ontbijttentje was. Hélène at een hot dog en Maarten amarican pancakes. Het was heerlijk en ook vele agenten uit Boston kwamen hier hun ontbijt halen.

Hierna hebben we de Freedom Trail gelopen. Een  5 mijl lange aaneenschakeling van gebouwen en historische plaatsen rondom de afscheiding van Amerika van Engeland. Zo loop je door de hele stad. We vonden het indrukwekkend en leuk om te zien hoe Amerika anders is dan Europa. Ook zijn de mensen hier gastvrijer en overal zie je grijze eekhoorns. Ze zitten zelfs in de tuin van ons hotel.

1. René, Marcya, Linda en Vera:
    26 juli 2015
    Hoi familie Bie(r)mans......

Altijd leuk hè zo'n vergissing met maar 1 letter......
    Goed om te horen dat alles verder goed gegaan is en jullie al aardig je draai weten te vinden.
    Wij zitten nu op Heathrow. Kregen gisteren te horen dat onze vlucht van Düsseldorf naar Londen van 14:00 uur geannuleerd was vanwege de zomerstorm die over Nederland en Duitsland raasde. We moesten nu de vlucht van 11:00 uur hebben wat betekende dat we om 04:30 van huis moesten. Dat was wat minder maar we zitten hier nu goed. Gratis 4 uur WiFi en Harrods tegenover ons. We vertrekken om 17:00 richting New York en hopen rond 20:00 locale tijd daar aan te komen.
    De hotelkamer zal dan wel lonken vrees ik.
    We houden jullie op de hoogte.

Groet en veel plezier verder!

De Backertjes