28 juli. Een dag in Halifax.

28 juli 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag hadden we eens zin om uit te slapen. We stonden dan ook pas om 9 uur buiten de deur van ons hotel. We gingen een wandeltocht maken door Halifax. We hebben vanmorgen lekker ontbeten in een klein cafeetje. Daarna gingen we met de ferry naar overkant, naar Dartmouth. Maar daar was weinig te zien, dus we zijn direct omgekeerd en volgende ferry weer terug naar Halifax genomen. De skyline van Halifax was schitterend.

We hebben paar winkelcentra gevonden en daar hebben de kinderen kleren gekocht. In een van winkelcentra was er een hal vol met eettentjes en we hebben daar heerlijk gegeten en gezeten.

Nadat we gegeten hadden, gingen we naar de Citadel van Halifax. Dat is een kamp waar het Britse leger in 1869 leefde. Hier hebben we het army museum bekeken en je zag daar van alles, zoals grote geweren en spullen van het Britse leger. Toen begon het jammer genoeg te regenen en zijn we teruggegaan naar het hotel.

1. René, Marcya, Linda en Vera:
    29 juli 2015
    Hoi , leuk om jullie belevenissen tot nu toe te volgen. We liggen moe in ons bed na twee dagen nu in the city that never sleeps. Vandaag een Wall street walking tour gedaan, 911Memorial museum, Ground Zero, boat trip around downtown. S avonds nog atractie "the Ride" on 42Street Times Square. Heel veel plezier van onze New York Pass. Ook de eerste ritten met de Metro gemaakt. Tot zover onze dag 2. Morgen Harlem Gospel tour.
    We blijven jullie volgen verder!